Data aktualizacji: 8 stycznia 2025 r.
1. Kim jesteśmy?
First Stop Europe NV jest spółką prawa belgijskiego z siedzibą pod adresem Da Vincilaan 1, 1930, Zaventem, Belgia, pod numerem 0420.639.510
First Stop Europe NV działa jako główna jednostka organizacyjna w Unii Europejskiej First Stop Group, First Stop West S.A.S. i First Stop Ayme S.A.S we Francji, First Stop Southwest S.A.U. w Hiszpanii oraz First Stop Reifen & Autoservice AG w Szwajcarii (zwane łącznie w niniejszej polityce "First Stop", "my", "nas" lub "nasz").
Prowadzimy sieć niezależnych franczyzobiorców działających pod marką "First Stop". Franczyzobiorcy First Stop są prawnie niezależni od nas, a w kontaktach z nimi przetwarzają Twoje dane we własnym imieniu jako administratorzy danych lub w naszym imieniu jako podmioty przetwarzające dane.
2. Jakie dane osobowe przetwarzamy?
Dane osobowe to informacje, które identyfikują użytkownika jako osobę fizyczną bezpośrednio lub pośrednio w połączeniu z innymi informacjami. Możemy wchodzić z Tobą w interakcje na różne sposoby i z różnych powodów, z których każdy wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. Niektóre dane są przekazywane dobrowolnie przez Ciebie, z własnej inicjatywy lub na nasze zlecenie. Inne dane to dane obserwowane, które gromadzimy na podstawie interakcji użytkownika z naszymi produktami i usługami, witrynami internetowymi i mediami społecznościowymi.
3. Cel i zgodność z prawem przetwarzania danych
Transakcje handlowe z First Stop
Kiedy wchodzisz z nami w interakcję w związku z zakupem produktów lub usług online lub gdy kupujesz produkty lub usługi w punkcie sprzedaży w sieci First Stop, którą sami obsługujemy, prosimy Cię o podanie informacji o sobie, które są niezbędne do realizacji transakcji, takich jak imię, Twoje nazwisko, adres domowy, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu, hasło do konta, informacje dotyczące płatności, numer identyfikacji podatkowej, numer VAT, marka i typ pojazdu, którym jeździsz, numer tablicy rejestracyjnej, numer identyfikacyjny pojazdu, wybrany produkt i/lub usługa. Jeśli jesteś osobą fizyczną, zgodność z prawem przetwarzania przez nas danych opiera się na umowie sprzedaży. Bez Państwa danych osobowych nie możemy wypełniać naszych zobowiązań ani korzystać z naszych praw wynikających z umowy, ani nie możemy wywiązać się z naszego zobowiązania umownego w zakresie zapewnienia Państwu wsparcia posprzedażowego.
Twój numer rejestracyjny jest wymagany jako unikalny identyfikator powiązany z Twoim pojazdem. Informacje te pozwalają nam sprawdzić w internetowej bazie danych przydatność techniczną opon wybranych do danego pojazdu lub, w razie potrzeby, przechować opony na sezon, jeśli korzystasz z naszych usług ochrony opon.
Gdy kontaktujesz się z nami w imieniu podmiotu prawnego (np. pracodawcy), większość danych, które zbieramy od klienta, nie jest danymi osobowymi. Gromadzimy jednak Twoje imię i nazwisko, numer telefonu i służbowy adres e-mail w celach księgowych oraz w celu skontaktowania się z Tobą jako przedstawicielem klienta. W takim przypadku zgodność z prawem przetwarzania opiera się na naszym uzasadnionym interesie polegającym na sformalizowaniu sprzedaży za pośrednictwem osoby fizycznej reprezentującej klienta, uzyskaniu podpisu na formularzu zamówienia i możliwości skontaktowania się z klientem w celu obsługi posprzedażowej.
Wyszukiwarka dealerów
Gdy użytkownik wyszukuje punkt pierwszego przystanku w wyszukiwarce dealerów, gromadzimy lokalizację wprowadzoną w aplikacji. Alternatywnie, Wyszukiwarka Dealerów oferuje pomoc w zlokalizowaniu Centrów Pierwszego Przystanku znajdujących się najbliżej Twojej ogólnej lokalizacji na poziomie regionu, prosząc o pozwolenie (za pomocą wyskakującego okienka) na przetwarzanie ogólnych danych o lokalizacji na podstawie Twojego adresu IP.
Skontaktuj się z pierwszym przystankiem
Gdy użytkownik kontaktuje się z First Stop w celu uzyskania informacji o naszych produktach i usługach, naszej sieci punktów sprzedaży, gwarancji lub innych informacji ogólnych, przetwarzamy jego dane kontaktowe, konkretną prośbę lub pytanie oraz, w stosownych przypadkach, historię zakupów. Przetwarzamy te dane na podstawie naszego uzasadnionego interesu polegającego na spełnieniu Państwa żądań, udzieleniu odpowiedzi na Państwa pytania lub zbadaniu Państwa skarg.
Skontaktuj się z centrum pierwszego przystanku
W sekcji lokalizatora dealerów możesz zostawić wiadomości dla wybranego przez siebie centrum pierwszego przystanku. Twoje wiadomości są zarządzane przez Centrum Pierwszego Kontaktu, które działa jako administrator przetwarzania danych wynikających z Twojej wiadomości.
Opinie klientów
First Stop ma uzasadniony interes w korzystaniu z usługi Google Business Review Service w celu uzyskania informacji o tym, jak użytkownicy odkrywają centra First Stop, a także w celu monitorowania reputacji i zadowolenia klientów oraz zarządzania nimi. First Stop może wyświetlać w sekcji lokalizacji dealera oceny i recenzje przesłane przez klientów w wyszukiwarce Google na podstawie otrzymanej od klienta zgody Google na udostępnianie ocen i opinii klientom biznesowym. Oceny i opinie są publikowane tak długo, jak długo służą naszemu uzasadnionemu interesowi, lub są usuwane zgodnie z Warunkami korzystania z usługi Google.
Raport serwisowy i przebieg
Po wykonaniu czynności serwisowych na Twoim pojeździe nasze punkty sprzedaży przetwarzają informacje, które mogą wskazywać na dane behawioralne (nietypowe zużycie, uszkodzenia opon spowodowane stylem jazdy) i rejestrują aktualny przebieg pojazdu. Informacje te są dodawane do faktury i/lub raportu serwisowego, a następnie przekazywane stronie trzeciej odpowiedzialnej za opłacanie naszych faktur. Przetwarzamy te dane w naszym uzasadnionym interesie, jakim jest uzasadnienie walidacji usług, które wykonaliśmy w Twoim pojeździe.
W niektórych krajach mamy prawny obowiązek wprowadzania przebiegu, numeru identyfikacyjnego pojazdu i daty wykonania usługi do centralnej bazy danych zarządzanej pod kontrolą rządu za każdym razem, gdy wykonujemy usługę na pojeździe.
Badanie satysfakcji klienta
Jeśli masz konto online, mamy uzasadniony interes w tym, aby od czasu do czasu zapraszać Cię do udziału w ankiecie satysfakcji, która pomoże nam zrozumieć ogólne oczekiwania i preferencje naszych klientów. Ankiety te są niezbędne do realizacji naszego uzasadnionego interesu polegającego na utrzymywaniu naszych produktów i usług zgodnie z wymaganiami rynku.
Wizyta online
Kiedy rezerwujesz online wizytę w celu wykonania usługi w jednym z punktów sprzedaży First Stop, nawiązujemy kontakt między Tobą a wybranym przez Ciebie punktem sprzedaży First Stop. Aby zaspokoić nasz uzasadniony interes polegający na skierowaniu Państwa do wybranego punktu sprzedaży First Stop, potrzebujemy Państwa informacji o sobie. Informacje te obejmują imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, rodzaj pojazdu, którym jeździsz, numer tablicy rejestracyjnej, wybór produktu i/lub usługi, datę i godzinę wizyty. Przekazujemy wszystkie te dane do wybranego przez Ciebie punktu sprzedaży First Stop, który potrzebuje tych informacji, aby móc sprzedać Ci żądane produkty i usługi. Ponadto w naszym interesie oraz w interesie wybranego punktu sprzedaży First Stop jest przestrzeganie terminu spotkania. W związku z tym poprosimy Cię o zgodę na wysłanie Ci SMS-a i/lub e-maila dzień wcześniej, aby przypomnieć Ci o wizycie.
Profilowanie i analiza klientów
Możemy tworzyć profile klientów na podstawie danych osobowych, które przetwarzamy podczas zakupu produktów i usług, takich jak wiek, płeć, pojazd, którym jeździsz, lokalizacja geograficzna, kategoria zakupionych opon lub poziom współpracy z nami. Profilowanie klientów opiera się na naszym uzasadnionym interesie w lepszym zrozumieniu różnych kategorii preferencji klientów oraz w oferowaniu lub promowaniu produktów i usług, które naszym zdaniem odpowiadają zainteresowaniom określonego profilu. Na przykład możemy profilować klientów mieszkających w obszarze geograficznym, w którym regularnie pada śnieg, jako potencjalnych nabywców opon zimowych. Profile klientów mogą być również tworzone na podstawie nawyków przeglądania odwiedzających. Osoby odwiedzające stronę internetową nie są jednak profilowane, chyba że wyraziły zgodę na umieszczanie marketingowych plików cookie.
Marketing bezpośredni
Możemy zaprosić Cię, na naszej stronie internetowej lub w inny sposób, do wyrażenia zgody na subskrypcję newsletterów Bridgestone i First Stop, aby być na bieżąco z nowymi produktami, usługami, promocjami i wydarzeniami. Zapisanie się do naszego newslettera wymaga od nas przetwarzania Twojego imienia, nazwiska i adresu e-mail. Użytkownik może w każdej chwili wycofać swoją zgodę, klikając link rezygnacji z subskrypcji znajdujący się w każdym otrzymywanym od nas newsletterze lub kontaktując się z nami za pośrednictwem formularza określonego w punkcie 7.
Mamy również uzasadniony interes w tym, aby nasi klienci nadal rozważali markę First Stop przy kolejnych zakupach. W tym celu możemy wysyłać naszym klientom biuletyny i reklamy pocztą elektroniczną, aby poinformować ich o nowych produktach i usługach motoryzacyjnych lub innych produktach i usługach, które można kupić od First Stop. Użytkownik może sprzeciwić się otrzymywaniu tych wiadomości e-mail, powiadamiając nas o tym w momencie sprzedaży, rezygnując z subskrypcji w momencie składania zamówienia online lub kontaktując się z nami w dowolnym momencie za pośrednictwem formularza określonego w punkcie 7.
Odwiedzanie naszych stron internetowych
Gdy odwiedzasz nasze strony internetowe, od czasu do czasu pojawia się nasz baner dotyczący plików cookie, aby poinformować Cię o używanych przez nas plikach cookie. Pliki cookie to pliki wysyłane przez naszą stronę internetową do przeglądarek odwiedzających. Dane te są przesyłane z powrotem przez przeglądarki odwiedzających za każdym razem, gdy uzyskują oni dostęp do tej samej strony internetowej. Pliki cookie służą do obserwacji ruchu na naszych stronach internetowych w celu oceny wydajności naszej strony internetowej, określenia, jaki rodzaj treści należy tworzyć lub które produkty promować, segmentacji odwiedzających według preferencji dotyczących produktów, wieku, płci, kraju, urządzenia itp. Pozwalają nam również optymalizować nasze strony internetowe w celu zwiększenia konwersji. Umieszczamy niezbędne pliki cookie (w tym funkcjonalne pliki cookie) na urządzeniach odwiedzających. Te pliki cookie są niezbędne do umożliwienia podstawowych funkcji witryny, takich jak logowanie, nawigacja między stronami bez utraty poprzednich działań lub umieszczanie i zapamiętywanie pozycji w koszyku. Niezbędne pliki cookie nie wymagają zgody użytkownika. Przetwarzanie danych osobowych za pomocą tych plików cookie opiera się na naszym uzasadnionym interesie polegającym na włączeniu tych podstawowych funkcji do naszej strony internetowej. Inne pliki cookie (analityczne, społecznościowe i reklamowe) są umieszczane na urządzeniu użytkownika wyłącznie za jego pisemną zgodą. Możesz wyrazić zgodę, zaznaczając odpowiednie pola akceptacji w banerze plików cookie. Twoje wybory dotyczące plików cookie pozostają ważne przez pewien czas. Po upływie tego okresu poprosimy Cię o odnowienie zgody przy następnej wizycie na stronie internetowej. W każdej chwili masz możliwość wyświetlenia i zmiany swoich preferencji, wywołując baner plików cookie na dole strony internetowej. Aby uzyskać więcej informacji na temat kategorii wykorzystywanych plików cookie, zapoznaj się z naszą polityką dotyczącą plików cookie.
Archiwizowanie historii zakupów
Archiwizujemy historię zakupów użytkownika po upływie ustawowego okresu przechowywania w celach statystycznych, jako czynność przetwarzania zgodną z przetwarzaniem w celu przeprowadzenia transakcji handlowej (patrz punkt 3a), stosując techniki pseudonimizacji, aby uniemożliwić archiwowi identyfikację użytkownika.
Zarządzanie dostawcami i dealerami
Nasze interakcje z dostawcami i dealerami (zwane dalej "relacjami biznesowymi") wymagają od nas przetwarzania danych osobowych osób fizycznych wyznaczonych w ramach relacji biznesowej do działania jako osoby kontaktowe w kontekście zarządzania niektórymi aspektami tej relacji. Dane te mogą być wymagane przez First Stop lub przekazane przez dostawcę lub dealera, który zatrudnia te osoby fizyczne, lub przekazane przez same te osoby fizyczne. W każdym przypadku przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na tym, aby relacje biznesowe były zarządzane przez wyznaczone kluczowe osoby kontaktowe.
Nie będziemy gromadzić żadnych danych osobowych, które nie są istotne dla celów określonych powyżej lub o których użytkownik zostanie powiadomiony w jakikolwiek inny sposób, gdy poprosimy go o zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.
4. Jak długo przechowywane są dane osobowe?
Nie przechowujemy danych dłużej, niż jest to konieczne do naszych celów lub, w stosownych przypadkach, dłużej niż przez okres określony w umowie lub przez prawo.
Przechowujemy Twoje dane osobowe w określonym celu:
· dopóki nie sprzeciwisz się wykorzystywaniu przez nas danych w tym celu, gdy obowiązujące przepisy prawa dają Ci prawo do sprzeciwu, a my nie mamy ważnych podstaw do przetwarzania, które są nadrzędne wobec Twoich praw;
· do czasu wygaśnięcia naszego prawnie uzasadnionego interesu lub umowy, na podstawie której przetwarzamy dane osobowe, chyba że mamy ciągły obowiązek prawny przechowywania danych przez dłuższy okres. Na przykład dane dotyczące transakcji handlowej muszą być przechowywane przez okres od siedmiu do dziesięciu lat (w zależności od kraju) do celów księgowych i podatkowych;
· do czasu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas danych na podstawie zgody użytkownika lub do upływu pięciu lat od udzielenia zgody, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej;
· do momentu podjęcia decyzji o nieodnawianiu wcześniej udzielonej zgody, w sytuacjach, w których nasze zasady zezwalają osobom fizycznym na odnawianie zgody w regularnych odstępach czasu. Na przykład nasze pliki cookie oparte na zgodzie pozostają na miejscu przez okres trzynastu miesięcy, chyba że wcześniej zmieniłeś swoje preferencje;
· W przypadku, gdy przetwarzamy Państwa dane osobowe zgodnie z obowiązkiem prawnym, przechowujemy je tak długo, jak długo podlegamy temu obowiązkowi prawnemu.
5. Kim są odbiorcy Twoich danych osobowych?
Będziemy ujawniać Państwa dane osobowe wyłącznie w celach i kategoriach odbiorców opisanych poniżej. Podejmiemy odpowiednie kroki, aby zapewnić, że Twoje dane osobowe są przetwarzane, zabezpieczane i przekazywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Nasz upoważniony personel:
Twoje dane osobowe są przetwarzane przez naszych upoważnionych pracowników na zasadzie ograniczonego dostępu. Personel ten jest zobowiązany do zachowania poufności.
Pozostałe podmioty Grupy Bridgestone:
Jesteśmy częścią globalnej organizacji (zwanej dalej "Grupą Bridgestone"), składającej się z kilku firm w Europie i innych regionach, które korzystają z tej samej zintegrowanej infrastruktury IT. W ramach zarządzania danymi dane osobowe użytkownika mogą być przekazywane do jednej lub większej liczby spółek stowarzyszonych grupy Bridgestone zlokalizowanych w Unii Europejskiej lub poza nią, w celu przetwarzania i przechowywania danych, w celu zapewnienia dostępu do naszych usług, zapewnienia obsługi klienta, podejmowania decyzji dotyczących ulepszania usług lub rozwoju treści oraz w innych celach opisanych w niniejszym dokumencie.
Centra pierwszego przystanku
Informacje, które pozostawiłeś w Lokalizatorze Dealerów, przekazujemy do wybranego przez Ciebie Centrum Pierwszego Przystanku.
Odbiorcy zewnętrzni
Korzystamy z usług firm zewnętrznych, których usługi wiążą się z przetwarzaniem danych osobowych w naszym imieniu. Na przykład dane, które przechowujemy, są przechowywane przez dostawców usług w chmurze, a nasz marketing bezpośredni jest obsługiwany przez marketerów. Kiedy umówimy się na spotkanie w Twoim imieniu, wybrany przez Ciebie punkt sprzedaży First Stop otrzyma Twoje dane osobowe do wykorzystania do własnych celów, aby móc dostarczyć Ci żądane produkty i usługi.
Kupując produkty online, w środowisku płatności, w zależności od wybranej metody płatności, należy podać imię i nazwisko posiadacza rachunku bankowego, adres, IBAN, numer karty płatniczej, numer CVV oraz datę ważności karty. Sami nie przechowujemy informacji o Twojej karcie płatniczej, ale współpracujemy z dostawcą usług płatniczych, który jest upoważniony do przechowywania danych płatniczych i który będzie przetwarzał płatności za produkty i usługi zakupione przez Ciebie w First Stop. Jeśli chodzi o udostępnianie Twoich danych osobowych dostawcy usług płatniczych, jego podstawą prawną jest umowa sprzedaży, którą z Tobą zawieramy.
Przekazywanie danych osobowych za granicę
Niektóre z Twoich danych osobowych mogą być przekazywane odbiorcom znajdującym się w krajach spoza Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) ("państwa trzecie").
Przekazywanie danych osobowych do krajów innych niż te, w odniesieniu do których Komisja Europejska podjęła decyzję stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych, odbywa się na podstawie standardowych klauzul umownych, umów przyjętych przez Komisję Europejską lub innych odpowiednich zabezpieczeń zgodnie z obowiązującym prawem. Jako osoba, której dane dotyczą, jeśli chcesz uzyskać kopię tych gwarancji, prześlij swój wniosek za pomocą formularza określonego w punkcie 7.
6. Prawa użytkowników w odniesieniu do ich danych osobowych
Użytkownikowi przysługują określone prawa w odniesieniu do danych osobowych, które przetwarzamy na jego temat. Będziemy szanować Twoje indywidualne prawa i odpowiednio rozpatrywać Twoje żądania.
Poniższa lista zawiera informacje o prawach przysługujących użytkownikowi wynikającym z obowiązujących przepisów o ochronie danych:
Prawo dostępu: użytkownik ma prawo do uzyskania od nas informacji o danych osobowych, które przechowujemy na jego temat, w tym informacji o kategoriach danych osobowych, które posiadamy lub kontrolujemy, ich celu, miejscu ich zebrania, jeśli nie bezpośrednio od użytkownika, oraz komu zostały ujawnione, jeśli w ogóle. Mogą Państwo bezpłatnie uzyskać kopię swoich danych osobowych, które przechowujemy. Zastrzegamy sobie prawo do naliczenia uzasadnionej opłaty za wszelkie dodatkowe wymagane kopie.
Prawo do sprostowania: mają Państwo prawo do uzyskania od nas sprostowania dotyczących Państwa danych osobowych. Dokładamy wszelkich starań, aby posiadane przez nas dane osobowe były dokładne, kompletne, aktualne i istotne, w oparciu o najnowsze dostępne nam informacje. W odpowiednich przypadkach udostępniamy samoobsługowe portale internetowe, które umożliwiają użytkownikom przeglądanie i poprawianie ich danych osobowych.
Prawo do ograniczenia przetwarzania: masz prawo do uzyskania od nas ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:
· kwestionujesz prawidłowość swoich danych osobowych przez okres, który pozwala nam zweryfikować ich dokładność;
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Ty żądasz ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych, a nie ich usunięcia;
· nie potrzebujemy już Państwa danych osobowych, ale nadal są one potrzebne Państwu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych;
· Sprzeciwiasz się przetwarzaniu, podczas gdy my sprawdzamy, czy uzasadnione podstawy, których się domagamy, są nadrzędne wobec Twoich.
Prawo do przenoszenia danych: Na żądanie użytkownika przekażemy Twoje dane osobowe innemu administratorowi, o ile taka operacja jest technicznie wykonalna, pod warunkiem, że przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody lub jest niezbędne do wykonania umowy. Zamiast otrzymywać kopię swoich danych osobowych, mają Państwo prawo do przekazania ich bezpośrednio innemu wybranemu przez siebie administratorowi.
· Prawo do usunięcia danych: Użytkownik ma prawo do żądania od nas usunięcia swoich danych osobowych, gdy:
· dane osobowe nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
· mają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych (patrz poniżej) oraz do skorzystania z tego prawa poprzez wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania;
· dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem; chyba że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który wymaga przetwarzania z naszej strony, w szczególności do prawnego obowiązku przechowywania danych;
· w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych.
Prawo do sprzeciwu: Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją, pod warunkiem, że przetwarzanie opiera się na naszych uzasadnionych interesach lub interesach strony trzeciej, lub że przetwarzanie dotyczy archiwizacji historii zakupów. W takich przypadkach nie będziemy już przetwarzać Państwa danych osobowych. Jeśli jednak wniosą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie naszego uzasadnionego interesu, będziemy mogli kontynuować przetwarzanie, jeśli będziemy w stanie wykazać ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania lub jeśli będziemy potrzebować danych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych. Jeśli wniosą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania, prosimy o określenie, czy chcą Państwo usunięcia swoich danych osobowych, czy też ograniczenia ich przetwarzania przez First Stop.
Odpowiemy na Twoją prośbę w ciągu trzydziestu dni. Okres ten może jednak ulec wydłużeniu z przyczyn związanych z konkretnymi przepisami prawa lub złożonością żądania.
W niektórych sytuacjach możemy nie być w stanie zapewnić Ci dostępu do niektórych lub wszystkich Twoich danych osobowych zgodnie z wymogami prawnymi. Jeśli Twój wniosek o dostęp zostanie odrzucony, poinformujemy Cię o przyczynie odmowy.
W niektórych przypadkach możemy nie być w stanie jednoznacznie zidentyfikować użytkownika na podstawie jego danych osobowych ze względu na identyfikatory podane w zapytaniu. W takich sytuacjach, gdy nie możemy zidentyfikować użytkownika jako osoby, której dane dotyczą, nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na jego prośbę o skorzystanie z praw opisanych w niniejszym punkcie, chyba że użytkownik poda dodatkowe dane osobowe.
7. Kontakt
Jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw, prześlij swój wniosek za pośrednictwem następującego formularza: privacy@bridgestone.eu
8. Reklamacje
Jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza Państwa prawa, mają Państwo prawo złożyć skargę do organu nadzorczego ds. ochrony danych, w szczególności w państwie członkowskim, w którym znajduje się Państwa miejsce zwykłego pobytu, miejsce pracy lub miejsce popełnienia domniemanego naruszenia.
9. Osoby niepełnoletnie
Osoby poniżej szesnastego roku życia ("osoby niepełnoletnie") nie mogą przekazywać nam swoich danych osobowych bez zgody i nadzoru rodzica lub opiekuna. W przypadku braku takiej zgody nie będziemy zbierać żadnych danych osobowych od osób niepełnoletnich. Jeśli dowiemy się, że dane osobowe dotyczące osób niepełnoletnich zostały przypadkowo zebrane, usuniemy je bez zbędnej zwłoki.
10. Zmiany w niniejszej Polityce
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany naszych praktyk w zakresie ochrony prywatności według własnego uznania oraz do aktualizacji niniejszej polityki w dowolnym momencie. Dlatego zachęcamy do regularnego zapoznawania się z tym dokumentem. Data ostatniej aktualizacji jest wyświetlana u góry tej strony. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe zgodnie z polityką, na podstawie której zostały zebrane, chyba że pozwolisz nam traktować je inaczej.