Umawiając wizytę online, klient musi wskazać przyczynę umawiania wizyty określając potrzebne usługi (np. wymiana opon, naprawa opony). Możesz zadzwonić do klienta w celu uzgodnienia szczegółowych wymagań umówionej wizyty.
Standardowa organizacja wygląda następująco:
Można je dostosować według indywidualnych wymagań. Prosimy w tym celu o kontakt z Waszym RBC lub działem Marketingu.
Gdy tylko klient umówi spotkanie w Waszym Warsztacie, prześlemy do Was powiadomienie e-mail lub SMS z wszystkimi koniecznymi szczegółami. W wiadomości potwierdzającej znajdziecie imię i nazwisko klienta, adres e-mail, nr telefonu komórkowego oraz szczegóły dot. samochodu klienta.
W miarę możliwości lepiej jest unikać anulowania lub zmieniania umówionych terminów. Jednak w przypadku, gdy jesteście niedostępni, obowiązek umówienia innego terminu jest w całości po Waszej stronie. Dobrą praktyką jest skontaktowanie się z klientem w ciągu 2 godzin od złożenia rezerwacji w celu potwierdzenia, czy możecie wykonać zamówioną usługę lub, w razie potrzeby, umówić wizytę w innym terminie.
Prosimy klientów o informowanie z możliwie najdłuższym wyprzedzeniem, lecz może się zdarzyć, iż klient musi odwołać umówioną wizytę w ostatniej chwili. W takim przypadku prosimy o kontakt z klientem i umówienie innego terminu. W dalszym ciągu zostanie naliczona opłata za umówioną wizytę, gdyż została ona wygenerowana poprzez platformę i nadal uznawana jest za wartościowy lead.
Na chwilę obecną nie naliczamy klientom opłaty za anulowanie w przypadku odwołania przez nich wizyty . Jest to jednak opcja, którą rozważamy na przyszłość.
W przypadku jakichkolwiek problemów z narzędziem do umawiania wizyt, prosimy o kontakt z Waszym RBC lub działem Marketingu.