Ponad 120 profesjonalnych warsztatów z ponad 2000+ w Europie

27 lat doświadczenia w branży opon i usług samochodowych

Średnio 4,5 gwiazdki na Google z ponad 128 560 recenzji

Moje umówione wizyty

FAQ

Proces umawiania wizyty

Zmiana terminu wizyty

Odwołanie wizyty

Umawiając wizytę online, klient musi wskazać przyczynę umawiania wizyty określając potrzebne usługi (np. wymiana opon, naprawa opony). Możesz zadzwonić do klienta w celu uzgodnienia szczegółowych wymagań umówionej wizyty.

Standardowa organizacja wygląda następująco:

  • Najwcześniejszy termin, jaki może wybrać klient to 72 godziny (3 dni) do przodu.
  • Okno 30 min. określa czas ROZPOCZĘCIA umówionej wizyty.
  • Dostępne terminy są w godzinach od 9:00 do 11:30 oraz 14:00 do 16:30

Można je dostosować według indywidualnych wymagań. Prosimy w tym celu o kontakt z Waszym RBC lub działem Marketingu.

Gdy tylko klient umówi spotkanie w Waszym Warsztacie, prześlemy do Was powiadomienie e-mail lub SMS z wszystkimi koniecznymi szczegółami. W wiadomości potwierdzającej znajdziecie imię i nazwisko klienta, adres e-mail, nr telefonu komórkowego oraz szczegóły dot. samochodu klienta.

W miarę możliwości lepiej jest unikać anulowania lub zmieniania umówionych terminów. Jednak w przypadku, gdy jesteście niedostępni, obowiązek umówienia innego terminu jest w całości po Waszej stronie. Dobrą praktyką jest skontaktowanie się z klientem w ciągu 2 godzin od złożenia rezerwacji w celu potwierdzenia, czy możecie wykonać zamówioną usługę lub, w razie potrzeby, umówić wizytę w innym terminie.

Prosimy klientów o informowanie z możliwie najdłuższym wyprzedzeniem, lecz może się zdarzyć, iż klient musi odwołać umówioną wizytę w ostatniej chwili. W takim przypadku prosimy o kontakt z klientem i umówienie innego terminu. W dalszym ciągu zostanie naliczona opłata za umówioną wizytę, gdyż została ona wygenerowana poprzez platformę i nadal uznawana jest za wartościowy lead.

Na chwilę obecną nie naliczamy klientom opłaty za anulowanie w przypadku odwołania przez nich wizyty . Jest to jednak opcja, którą rozważamy na przyszłość.

W przypadku jakichkolwiek problemów z narzędziem do umawiania wizyt, prosimy o kontakt z Waszym RBC lub działem Marketingu.