Z uwagi na wysokie inwestycje w marketing (np., promocje, reklama, tworzenie odpowiednich treści, świetne doświadczenie użytkownika i design), nasza strona przyciąga dużą liczbę odwiedzających. Większość klientów, którzy sprawdzają informacje online przekierowywana jest na Waszą Stronę Warsztatu z poziomu naszej strony i wybierze opcję umówienia wizyty w Waszym Warsztacie. Zapewniając im wysokiej jakości doświadczenie klienta w Waszym zakładzie, tworzona jest relacja oparta na lojalności. Naszym celem jest osiągnięcie tego samego z doświadczeniem online klienta.
Spodziewamy się, iż średnia miesięczna liczba wizyt umawianych online na każdy warsztat pozostanie względnie niska. Oczekujemy jednak, iż Wasza widoczność online zwiększy się dzięki naszej ulepszonej stronie First Stop, która prowadzić będzie nowych klientów do Waszego warsztatu. Mimo tego, pozostajecie pod pełną kontrolą własych godzin pracy i harmonogramu.
Wasza Strona Warsztatu to dedykowana strona dla Waszego warsztatu. Zawiera ona informacje o Waszym Warsztacie, tj. nazwę, lokalizację, dane kontaktowe, itp. Zalecamy dodanie dobrego opisu dla Waszego Warsztatu, zdjęcia Waszego zespołu oraz zakładu, oraz informacje dotyczące oferty offline. Im bardziej kompletna i spersonalizowana będzie Wasza strona, tym więcej będziecie mieć wizyt klientów online.
Wasza Strona Warsztatu to dedykowana strona dla Waszego warsztatu. Zawiera ona informacje o Waszym Warsztacie, tj. nazwę, lokalizację, dane kontaktowe, itp. Zalecamy dodanie dobrego opisu dla Waszego Warsztatu, zdjęcia Waszego zespołu oraz zakładu, oraz informacje dotyczące oferty offline. Im bardziej kompletna i spersonalizowana będzie Wasza strona, tym więcej będziecie mieć wizyt klientów online.
Obecnie nie jest to możliwe, ponieważ synchronizacja kalendarzy z platformą wymagałaby prac programistycznych na zamówienie. Ponieważ z naszą platformą połączonych jest ponad 1700 warsztatów w całej Europie, niestety nie będziemy w stanie tego zrobić. Jednak bez obaw - zawsze otrzymywać będziecie powiadomienie, gdy przez stronę First Stop zarezerwowana zostanie wizyta. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, możecie zawsze skontaktować się z Waszym RBC lub działem Marketingu.
Tak. Jeśli chcecie dostosować Swój kalendarz i ograniczyć dostępność na pewien czas, prosimy o kontakt z Waszym RBC lub działem Marketingu.
Tak. Możecie aktualizować dostępność kontaktując się z Waszym RBC lub działem Marketingu.
Tak. Klienci wybierać będą godzinę umawianej wizyty według dostępnych terminów, które wskażecie nam na platformie.
Wasza baza danych klientów nie będzie zintegrowana z platformą First Stop, ponieważ nowa baza danych klientów online First Stop będzie oddzielna od Waszej bieżącej bazy danych klientów.
Możecie znaleźć dane kontaktowe Waszych klientów online w wiadomości e-mail z potwierdzeniem umówionej wizyty, którą otrzymacie po zgłoszeniu rezerwacji: imię i nazwisko, adres e-mail, telefon komórkowy oraz szczegóły samochodu.
Tak. Klienci będą mogli skontaktować się z Wami bezpośrednio poprzez e-mail, telefonicznie, lub za pomocą wszelkich innych danych kontaktowych podanych na Waszej Stronie Warsztatu.
Tak. Przed wszelkimi znaczącymi aktualizacjami lub uruchomieniem nowych funkcji otrzymacie komunikat e-mail z informacją o zmianie. Prosimy upewnić się, że adres partnersupport@firststop.eu jest dodany do Waszej listy kontaktów, aby nasze wiadomości docierały do Waszej skrzynki mailowej.
Jeśli zauważycie, że platforma nie działa, prosimy o kontakt z Waszym RBC lub działem Marketingu. Problem zostanie szybko przekazany wewnętrznie do odpowiedniego działu i postaramy się go rozwiązać możliwie najszybciej.